Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba – informacija pateikta paprasčiau.

 

Kas yra Kėdainių muzikos mokykla?

Kėdainių muzikos mokykla yra meno mokykla.

Toliau Kėdainių muzikos mokykla bus vadinama Mokykla.

Mokykloje mokosi įvairaus amžiaus mokiniai nuo 3 metų.
Mokymo kalba – lietuvių.

 

Ką mokiniai veikia Mokykloje?

Mokykloje mokiniai mokosi groti įvairiais muzikos instrumentais.

Pavyzdžiui, pianinu, smuiku, gitara, saksofonu, būgnais ir kitais instrumentais.

Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, koncertuose, konkursuose ir festivaliuose.

Mokytojai padeda mokiniams išmokti muzikos raštą ir groti muzikos instrumentais.

 

Koks yra Mokyklos darbo laikas?

Mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.
    Mokyklos administracija dirba nuo 8.00 val. iki 17.00 val., prieššventinėmis dienomis ir penktadieniais dirbame iki 15.45 val.

 

Kur galima gauti daugiau informacijos?

Daugiau informacijos apie Mokyklą galima gauti šiuo telefono numeriu (0 347) 60 409

Galima rašyti elektroniniu paštu: info@kedmuzika.lt

Daugiau informacijos galima paskaityti Mokyklos svetainėje adresu www.kedmuzika.lt

Arba atvykite į Mokyklą adresu: Didžioji g. 43, Kėdainiai.

 

Kur yra Mokykla?

Mokykla yra Kėdainių mieste. Mokyklos adresas yra Didžioji g. 43, Kėdainiai.